13.1.10

Kaybettim Seni

Saklanan bazı eşyalar vardır, öyle bir saklanır ki, kendi sakladığımızı kendimiz bulamayız. Sonra sinirden kendimize kızarız.
Elimizden gelse bir tokat atmak isteriz aynada ki çehremize ama insan bir kendine öyle ağır tokatlar atamaz.
Canı acır bilir.
Sadece ellerimizi sıkarız. Yada söylenir dururuz. En ağır sözleri söylemekten hicap eder, şiddeti az cümlelerle geçiştiririz bu halimizi.
İşte sen de öyle bir kayıpsın yaşamımda, ne zamandır arıyorum yoksun. Biliyor musun?
Ben kaybettiğim eşyalarımın yerine hep yenisini bıraktım. Zamanla önemini yitirdiklerinden unutup gittim çoğunu. Hasbelkader çıkarlarsa bir gün karşıma, öylesine gülüp geçtim. Sadece bulundukları yere şaşırdım. Şimdi arıyorum en son kaybettiğimi...
Dua et erken bulayım seni.
saadet bayri

2 yorum:

Oneyear dedi ki...

elif lam ra ha ta nun cennet dilidir.
Arapça da bazı yerlerde böyle benzetmeler olsada bu dili ancak cennettekiler kendi aralarında bileceklerdir.
Sizin kaf ve nunu açıklamanıza ithafen

Adsız dedi ki...

beğenmediniz sayfamı?

http://www.facebook.com/#!/pages/Surgun-Dustugum-Satirlar/142707365763285?v=wall&ref=mf